Voorkom een herfstdip – deel 6

Alweer een week voorbij! Het is nu de zesde week dat ik mijn best doe om op een fijne manier de wintermaanden door te komen. Net even wat beter voor jezelf zorgen, dat kan natuurlijk geen kwaad. Om een steuntje in de rug te bieden komt er iedere week een challenge online, het is aan jou wat je daar van maakt. In het eerste artikel kun je alles nog eens rustig teruglezen. Vandaag gaan we verder met een nieuwe uitdaging.

img_20161029_100855

Kan je de challenge van vorige week nog herinneren? Dit was het opschrijven van dingen waar je dankbaar voor bent. Het liefst iedere dag, en minimaal vijf verschillende puntjes. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan hebben gemaakt! En vooral ook: heeft het wat met je gedaan? Ik hoop natuurlijk dat je hierdoor wat positiever naar je alledaagse leven kunt kijken :)

De challenge van komende week kost wat meer tijd, maar vind ik wel een van de belangrijkste! Namelijk: doe iedere dag minimaal 30 minuten aan beweging, het liefst buiten. In de wintermaanden breng je al zoveel tijd binnen door, probeer daarom lekker naar buiten te gaan! Zelfs nu kun je nog buiten sporten.

Wandelen of fietsen is natuurlijk ook prima. Wanneer je dit buiten doet maak je in ieder geval voldoende vitamine D3 aan, dat is wel zo belangrijk! Daarnaast is een half uurtje bewegen écht nodig om je lichaam goed te laten functioneren.

 

Succes!

TWITTER INSTAGRAM BLOGLOVIN

Advertenties

Een gedachte over “Voorkom een herfstdip – deel 6

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s