Hoe deel je een drukke week in?

Ik wil van alles doen, maar ik wil ook aan mijn lichaam denken. Het is goed om bezig te blijven en niet de hele dag op de bank te blijven zitten, al moet je ook niet téveel dingen inplannen. Die balans is soms moeilijk te vinden en dan kan je jezelf weer eens hard stoten.

Die momenten kan je helaas niet helemaal voorkomen, maar wat je wel kan doen is het zo overzichtelijk mogelijk maken voor jezelf. Scheelt weer wat drukte in je hoofd!

20160603_133714

Op zondagavond maak ik mijn lijstje klaar. Ik schrijf op welke vakken ik voor moet bereiden voor school, welke blogs ik nog wil schrijven, welke workouts ik wil doen.. en ook voor welke dag! Gedurende de week komen daar steeds meer dingen bij, maar zo vergeet ik tenminste niks.

Ik weet precies wat ik vandaag & morgen moet doen, en kan zo alles precies goed inplannen. De oefeningen voor mijn armen en buik wissel ik af met oefeningen voor benen en billen, en de vrijdag en zaterdag plan ik ‘vrij’ vanwege mijn dansen op vrijdagavond. Zo komt het perfect uit! En dan voorkom ik de momenten van ‘oh, ik had eigenlijk gisteren beter dit kunnen doen..’

Dit is voor mij persoonlijk echt dé manier waardoor ik toch nog zoveel dingen kan doen, ondanks mijn fibromyalgie. Het zal niet voor iedereen hetzelfde zijn, maar ik weet zeker dat ook jij zo meer uit je week kunt halen.

 

Of maak jij al wel eens lijstjes?

TWITTER INSTAGRAM BLOGLOVIN 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s